POKUD JSTE S NEČÍM SPOKOJENÍ, RÁDI SE O TO PODĚLÍTE A TOHLE JE PŘESNĚ TEN PŘÍPAD.
LUXUSNÍ DIVOKÉ RYBY OD KAMARÁDŮ Z OLOMOUCE. MŮŽU VŘELE DOPORUČIT :-)
EASTFISH OLOMOUC
https://www.eastfish.cz
O naší rybě:
Námi obchodovaní divocí lososi žijí volně v oceánu, kde se živí krevetami a smáčky. Jsou to vlastně takoví atleti. Neobchodujeme farmovaného lososa (převážně Norsko), který je jako "brojler", rychlený růstovými hormony a antibiotiky a za 8-12 měsíců může na stoly strávníků. Obsah tuku faremních lososů je 20%+. Konzumace těchto ryb neprospívá strávníkům a především mořským eko-systémům v okolí farem. Divoká keta cca 4% tuku.
Naše ryba pluje oceánem 3-5 let a poté se vrací do řek klást jikry. Spolupracujeme s flotilami na Aljašce a Ochotsku, které loví v deltách těchto řek a chytají táhnoucí lososy do tenat. Na březích delt stojí moderní továrny / zpracovny, které úlovky ihned opracují a šokově mrazí na -38°C (toto zaručuje prvotřídní standard suroviny, která jde primárně na japonský gastro trh).
V obchodech se vyskytuje ještě jedna sorta divokého lososa Keta. Přeprodávají je Číňané, kteří rybí maso saturují polyfosfáty (E452), jenž mají vlastnost poutat vodu v tkáni. Ani toto není náš případ. Naši lososi jsou bez chemie a přidané vody (mimo nutné 3-4% glazury, která chrání maso před oxidací a vysoušením v hlubokém mrazu). Lososi jsou MSC certifikovaní = trvalá udržitelnost rybí populace i rybolovu, díky dosazování plůdku v závislosti na přidělené lovební kvótě.
O nás:
Jsme historicky první a jediní Češi, kteří osobně jezdí a kontraktují přímo v místech a reálném čase tahů lovů divokých lososů. Sami si vybíráme a sortujeme konkrétní šarže ryb, které importujeme v mrazících kontejnerech (21 tun HG ryb jeden kont.). Z letošní kvóty jsme pre-bookovali několik kontejnerů ve složení: losos keta (majorita), nerka, kisuč, gorbuša. Dovážíme i aljašskou tresku (filety bez kostí a kůže), samozřejmě bez přidané vody.
Našimi zákazníky jsou velké firmy, které zásobují Globus, Makro atp., ale rozhodli jsme se udělat obchodní souběh s komisními mrazáky a šířit takto mezi koncové zákazníky povědomí o zdravých divokých lososech.